BUKU TERBARU AINMAISARAH

You may also like...

7 Responses

  1. Anonymous says:

    kak Ain..biler buku ImpianaIII nak dipasarkan??saya dah lama menunggu!!

  2. khadijah says:

    assalamualaikum,kak ain.impiana3 gana kulit buku dia?teringin sungguh saya mahu tengok.

  3. Anonymous says:

    salam kak ain..
    saya membuat pilihan yang ke-dua..dan
    harga nyer saya ambek A…sebab ayah saya membenarkan saya membeli novel PTS RM20.00 ke bawah.

    salam sayang,
    paris hilton

  4. MiaQeefSya says:

    bagusnya dah dapat bace buku kak ain….kalo bukan impiana ape lagi…nanti kak ain bace kalo buku saye diterbitkan….jike berjaye…baru tulis 29 muke surat…

  5. MiaQeefSya says:

    bagusnya dah dapat bace buku kak ain….kalo bukan impiana ape lagi…nanti kak ain bace kalo buku saye diterbitkan….jike berjaye…baru tulis 29 muke surat…

  6. Assalamualaikum,Kak Ain..Kak Ain buat la novel baru yang lebih SYOK ! Best la novel yang kak buat..Kak Ain buat novel yang macam Impiana jugak. TQ ! 🙂

  7. Assalamaalaikum,Kak Ain………Saya suka sangat buku yang Kak Ain tulis lebih-lebih lagi buku Impiana.Cerita tu sangat menarik.Nanti bila buku saya diterbitkan Kak Ain kena baca ok?????x tau lah berjaya tak.Dalam proses………

Leave a Reply to We LuV ImPIaNa ForeVer Cancel reply