CHOP! CHOP! CHOP!

You may also like...

4 Responses

  1. norqu_aini says:

    hai.k.ain jgn lpe bk yg kte psn ye..kalo nk antar bg tau la ek?tkt x dek kt umah..

  2. AinMaisarah says:

    norqu_aini,

    Buku dah sampai ke belum, senyap je ni.. tengah khisyuk membaca buku Kak Ain ke tu?

    ws
    AinMaisarah

  3. farah @ dodo says:

    farhsna

    kak saya nk novel -novel comel kakain .tp buku impiana ,aku mahu saiz s,aku mahu popular ,remaja @ptsone saya dh beli pleeze kak ain saya pn nk novel cml tu saya sanggup bayar untuk novel-novel tu .kak ain antaq kt saye k ni almt sy 53,kg tanjung inggeris 06500 langgar kedah darul aman ni nombor handset klu ada sbrg prtanyaan 0194619252 047870798 047877528.plezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

  4. aini/norqu_aini says:

    hai k.ain..bk dh sampai lmer..cumer dh lmer x bkk jer..thankz..akk tau ker saper norqu_aini?kte ni aini la..eh,lpe lak..akk pun dh tau lmer kan yang kte dh dpt buku?hehe..emm..impiana tu best but many suprised..tpi,sume buku2 akk semmgnyer the best in the world!!!!!!

Leave a Reply to farah @ dodo Cancel reply