Gambar Peraduan Duta Aku Mahu.

You may also like...

9 Responses

  1. ratu anis says:

    arghh kak ain..sedihnye…sye x dpt msuk peraduan duta aku mahu…sklh sye dh mla cuti mnggu lps…x smpt nk kumpul kwn2…sedihnye…jeles ngok gamba2 dowang…ok lah bye…

    salam sedih,
    anis

  2. Fazsky3 says:

    Kak Ain……………………… x dpt la………………….. nk msk sbb sek dh mula cuti x sempat nk kmpl org cam ne????????????!!!!!!!!!!!!

  3. Annan_97 says:

    kak ain.. sy suka yg dia buat bentuk love tu.. kreatif.. kalau kak ain buat jadi duta.. sy undi 10/10.. hihi..

  4. teya lorrghh says:

    This comment has been removed by the author.

  5. fatimah says:

    assalamualaikum…
    kak ain,

    rasa cam xde harapan lak bila tengok gambar-gambar tu..
    kreatif..

    tp takpe,saya tetap akan antar jugak!!
    harap-harap menang..amin
    =D

  6. Sara says:

    Sekolah dah mula cutilah Kak Ain 🙁

  7. Kusyi Hirdan says:

    Salam Ain

    Kreatifnya mereka semua ni!!! Sungguh membanggakan. Siapa agaknya yang menang nanti 🙂
    PTS sempoi 🙂 hehhe…. gambar ni ada kelainan.

  8. Anonymous says:

    Salam Kak Ain,

    Yg Girls of Gen14 tue dari mane arr???

    Yg wat bentuk love tu lawa la…

  9. maaf kk ain….
    gmbr yg keempat tu dari sk jln 3 yer…???
    nmpk mcm sk saya je

Leave a Reply to fatimah Cancel reply