AinMaisarah Bertapa untuk Menulis

You may also like...

10 Responses

  1. nabilah says:

    okeyh!
    nabilah fham tugas kak ain!
    kak ain,cepatlah keluarkan novel baru!
    x sabar nak beci ngan beli…=]

  2. nabilah says:

    beci tukarkan kepada baca..
    tersalah..:P

  3. DJ Farahani says:

    Hehe

    Takpe takpe Kak Ain.Farah faham =)

    Alahai!Ruginya tak pergi.:(

    Kami setia tunggu buku baru daripada Kak Ain.

    Hehe =p

  4. Aim says:

    Untuk menghasilkan sesebuah karya bukan mudah!
    Aim yang menulis karangan 180 pun dah susah lagikan Kak Ain yang menulis beribu-ribu perkataan!

    SELAMAT MENULIS!!!

  5. alyiafarzana says:

    Kak Ain, kitaorang fagham tugasan kak Ain tuh….Tak apa2, kak Ain teruskan usaha yer!!!
    Harapnnya kak Ain dapat membuat buku yang baru untuk kitaorang baca yer!
    Video tuh kelakarlah sebab saya nampak kelakar masa tuh….Tak perasan pulak Cik Abang buat video masa tuh…huhuhu

  6. tak pe kak aien 😀
    aida fhm tugas kak ain..
    chaiyok2 !

  7. • Alya • says:

    Buku baru, buku baru!
    😀

  8. -atirah- says:

    dont’ worry k.ain…hepi go lucky..
    all da best k.ain!atirah minta maaf banyak2 sbb x dpt beli kad tu..so,,atirah bagi ucapan kat sini je,,ok??

    to k.ain yang cute:
    ~happy eid mubarak
    ~semoga panjang umur
    ~all the best k.ain..

  9. candy says:

    …………☆
    ………..****
    ……….******
    ………********
    ……..**********
    ……*************
    …..*****HAPPY***
    ….*****************
    …*******************
    ..*********************
    ………..****
    ………..****
    ………..****

    HI:nice to meet you!

    Thanks to friends all over the world to Taiwan to help the flood of support and also wishes everyone peace and happiness!

    Food:
    chocolate,彌月蛋糕,乳酪蛋糕
    巧克力,蛋糕,中秋禮盒

    Accommodation:
    MOTEL,汽車旅館,台中汽車旅館

    Clothing:
    日系服飾,服飾批發,流行服飾

    Housing:
    法拍屋,法拍屋,法拍

    Automotive:
    大樓隔熱紙,汽車隔熱紙,隔熱紙

    Health:
    保健食品,樟芝,納豆

    Marriage:
    外籍新娘,大陸新娘,越南新娘
    外籍新娘,大陸新娘,中國新娘

    pet:
    柴犬,哈士奇

    Kitchenware:
    室內設計,室內設計作品,歐化廚具,廚具
    系統櫃,系統傢俱,傢俱,裝潢,廚具工廠

    cleaning:
    清潔公司,seo,網路行銷

    yoga:
    瑜珈,瑜珈教室,瑜珈補習班
    瑜珈教學,瑜珈教室,高雄瑜珈

    travel:
    墾丁旅遊網,墾丁旅遊,高雄縣旅遊,高雄縣旅遊
    阿里山旅遊,高雄旅遊,日月潭旅遊

Leave a Reply to alia_syuhada Cancel reply