Tentang Borang Peraduan Duta Aku Mahu

You may also like...

8 Responses

  1. Kak Ain…sori ek..
    Ima tk dpt hantar gambar peraduan tu..
    bkn psl sume kwn Ima tk sporting..
    Tapi tak berkesempatan nk ambil gambar..
    busy ngan keputusan UPSR tu..
    Kalau beli aje buku tu ngan Kak Ain leh tk??
    Bila ek buku tu mula dijual?
    Kalau Ima nk beli kedua-kedua..disediakan dalam box set tk???
    Hrp² kak ain jawab pertanyaan Ima ni…

  2. kak ain, nama duta tu nama siapa?

  3. AfrinaRuslyn says:

    kak ain..
    bile boleyh diumumkan & mendapat priize tuk duta aku mahu ke new york nie?

  4. FaRah says:

    kak ain..
    daya akan secepat mungkin hantar gambar tu..

  5. anis says:

    kak ain, afrina ada dalam gambar tu sebab tulah dia tanya bila nak dapat prize tu..hehehhee

  6. AinMaisarah says:

    Salam Ima,

    Tidak mengapa, cuba lain kali pula. Ini mesti kes sibuk bergembira dengan keputusan periksa ni.

    Leogurl,

    Nama Duta adalah nama orang yang masuk pertandingan ini. Contohnya jila Leogurl yang masuk, letak nama Duta itu sebagai nama LeoGurl.

    Afrina,

    Wah wah wah.. dah tak sabar nak lihat pemenang ke? Kak Ain akan umumkan selepas tarikh tutup. InsyaAllah 1 Dec 2008. Pengumuman di blog ini tau!

    Farah,

    hantar jangan tak hantar.

    Anis,

    Ohhh ini kawan-kawan lah ni yer? Bagitau semua rakan yang bergambar tu semua Kak Ain kirim salam!

    Salam Sayang,
    AinMaisarah

  7. jaja_guyz says:

    kak ain,
    leh x kalau x letk no. tepon guru???
    n kalo gamba tue ade budak laki tp x ltek name diorang???
    tolong jawab eh kak…

  8. fatimah says:

    assalamualaikum,kak ain..

    mula-mula sekali nak cakap terima kasih banyak-banyak sebab dah mudahkan cara nak isi borang..
    mula-mula tu rasa tak semangat je..tapi bila tau je,rasa semangat plak nak hantar gambar,hehe..
    thanks ye,kak ain!

    insya-4JJl nanti saya antar guna e-mail..

    yg semangat,
    fatimah =D

Leave a Reply to anis Cancel reply