1000 Pelajar Dalam Masa 22 Hari

You may also like...

20 Responses

  1. qeenaolala~ says:

    tahniah kak ain
    teros maju ye!
    :))
    syg kak ain

  2. Hana_Fadz says:

    bestnye…tapi banyak jgk kos yg kak ain gunekan ek?? ok saye akan gunekan web tu dgn sebaik-baik yg mungkin! hhahha

  3. syahirah says:

    banyaknya kos yang digunakan..
    moga kak ain terus sukses..
    tapi,,
    saya harap kak ain tak hadkan tempay aktiviti tu yer..
    besenya,,
    terengganu selalu ketinggalan dengan aktiviti2 macam ni..

  4. DJ Farahani says:

    Assalamualaikum,Kak Ain,

    Alhamdulillah!Farah tumpang gembira sebab Pelajar Sekolah Sri Bangsar mencecah 1000!Tahniah Kak Ain!

    Wah!
    Tentu seronok gathering pelajar yang Kak Ain dan Cik Abang buat!Farah sendiri pun terharu!

    Akhirnya,dapat juga Farah menjadi salah satu daripada Pelajar Sekolah Sri Bangsar.:D

    Semoga happy selalu Kak Ain!

  5. Salam kak ain,

    Cayalah!! 1000?? wow!! =) Keep It Up kak ain!!

    Wasalam,
    ~dayah~:p

  6. Hana_Fadz says:

    kak ain pasal buletin tu yg untuk BSB: perang rumah sukan tu kak ain wat ke jualan on9saye nakl beli buku aku mahu teman tapi mesra ngn aku mahu buli saye dah baca dah! cuma BSB: KINI BERWAJAH BARU JER belum habis tapi saye nak beli sekali ngn buku impiana sbb kan dye smbungan aku mahu buli kak ain wat la on9 nye saye nak beli tau!

  7. good luck alwayz

    huhuhu,
    kena tukar bahasa
    xley guna bhse sgkat
    hehehe

  8. the7thsense says:

    assalamualaikum kak ain..
    dukacita saya maklumkan,saya terpaksa batalkan tempahan buku yang haritu saya tempah daripada kak ain sebab krisis kegawatan kewangan sekarang di dalam keluarga saya.saya memohon banyak2 kemaafan..
    ada nasi ada kari,
    ada hari saya beli..
    insyaallah kak ain
    hujung tahun ni saya akan cuba beli kat KL,insyaallah.

  9. 1000 orang??
    sekolah saya tak sampai 500 orang..

    huhuhu

  10. MeZ says:

    wah…
    tahniah kak ain..
    MeZ tumpang gembira…
    MeZ ucapkan terima kasih sebab bagi novel comel secara percuma kpd MeZ..
    sayang Kak Ain…sampai Kiamat. :p

  11. Ya ampuun!
    ramai betul pelajar sri bangsar ye?
    tapi angka seribu tu normal la untuk sesebuah sekolah di bandar…
    hah, lepas ni Kak Ain kena tukurlah
    ” 1000 pelajar Sri Bangsar berpusu-pusu ke Kantin”
    kalau sebelum ni 800 kan?
    Semoga Terus Sukses!!!

  12. Fifiey says:

    Assalamualaikum Kak Ain.
    Takpe kan kalau saya promote laman web Sri Bangsar di blog saya, kan? Tengok-tengoklah dulu blog saya ( http://muslimahchocolate.blogspot.com ), kalau tak boleh, bagitahu okey!

    Fatin

  13. AinMaisarah says:

    Salam Qeenaolala,
    Alaaa… sedapnya nickname! Sayang Qeenaolala juga =D

    Salam Hana,
    Kos yang Kak Ain keluarkan untuk para pembaca Kak Ain juga. Kak Ain tengok kiri… tengok kanan… tak ada langsung forum khas untuk remaja. Jadi Kak Ain rasakan perlunya ada tempat berkumpul yang positif di internet ini. Paling penting, semua pelajar mesti bergaul sesama sendiri dengan baik dan harmoni ya!

    Salam Syahirah,
    Setakat ini Kak Ain dan Cik Abang memang bercadang membuat aktiviti sekitar kawasan KL dan Selangor. InsyaAllah pada masa hadapan, apabila sudah ada kekuatan dari segi kewangan dan permintaan dari luar… Kak Ain tentu akan sampai ke Terengganu juga =D

    Salam DJ Farahani,
    Kak Ain dan Cik Abang memang merancang membuat gathering yang happy-happy gitu! =D Kalau kita buat Hari Sukan Sekolah Sri Bangsar pun, kita akan buat ala-ala telematch Jepun yang kelakar dan seronok. InsyaAllah, doakan sahaja Kak Ain cukup masa menulis dan pada masa yang sama merancang ini semua ya!

    Salam Dayah,
    Haa…. nampak pun nama Dayah di sini! =D Bila Dayah free? Nak Kak Ain hantar buku ke klinik atau poskan pada hari Isnin ini?

    Salam Hana,
    Kak Ain tentu sekali akan buat jualan online apabila sahaja buku kedua siri BSB: Perang Rumah Sukan siap. Tunggu sahaja pengumuman dari Kak Ain ya!

    Salam Fatihah,
    Sebenarnya bahasa SMS remaja sekarang ini sudah terlalu singkat. Kadang-kadang Kak Ain sendiri tidak memahaminya! Jadi kalau boleh kita elakkannya ya!

    Salam Aizat,
    It’s okay. Kak Ain faham. Apapun, Kak Ain sangat bertuah apabila ada pembaca dari Brunei yang membaca buku Kak Ain. Kawan-kawan Aizat di Brunei ada tak yang baca juga buku AinMaisarah ni? =D Harap-harap adalah ya!

    Dear Star Dazzle,
    TQ so muh dear! =D Haaa… Kak Ain nak tanya ni. Adakah anda sudah mendaftar?

    Dear Miss Yasmin,
    Kak Ain sudah jejakkan kaki ke sekolah Yasmin. Memang senyap sahaja. Oh! Baru Kak Ain tahu rahsianya. Ada 500 pelajar sahaja ya?

    Dear MEZ,
    Harap seronok membaca buku yang dibeli ya! TQ! TQ! Terharunya! Ini pertama kali ada orang sayangkan Kak Ain sampai Kiamat! =D Cik Abang pun tak pernah cakap macam tu pada Kak Ain. Heheh. Terharu!

    Salam Zackg,
    Memang ramai pelajar Sri Bangsar yang sudah mendaftar. Nanti bila buat gathering dan datang semuanya, mesti happening sangat-sangat kan! Oh! Kak Ain nak ucapkan tahniah… Zackg diterima untuk program TESL UiTM ya? Congrats! Do your best! =D

    Salam Fifiey,
    Eh! Terima kasih sangat-sangat kerana sudi mempromosikan laman web Sri Bangsar di blog Fifiey. Kak Ain memang harapkan semua para pelajar mewar-warkan dan mengajak kawan-kawan sama-sama jadi pelajar Sri Bangsar. Terima kasih sekali lagi ya! Kak Ain sangat-sangat hargainya! =D

    Salam Sayang,
    AinMaisarah

  14. MeZ says:

    hehehe
    MeZ pasti Tunggu & beli buku kak ain yg ke 11. Pasti..

    p/s: Tapi beli dari Kak Ain la sebab MeZ tak boleh pi KL kerana MeZ tinngal dekat Kedah..
    hehehe

  15. ainon mohd says:

    Asalamualaikum, Puan AinMaisarah.

    Didoakan Puan Ain dan Tuan ‘Cik Abang’ sentiasa sihat, bergembira dan murah rezeki dengan menghasilkan lebih banyak karya yang digemari peminat-peminat Puan. Amin.

    Sebagai penerbit larya-karya Puan, saya sangat bersetuju dengan daya usaha Puan mendorong pelajar-pelajar Sekolah Seri Bangsar supaya sentiasa menulis menggunakan sistem ejaan lengkap.

    Ayat-ayat yang kita tulis adalah DUTA bagi diri kita. Ayat-ayat itu menceritakan banyak tentang disiplin diri dan mutu kerja kita, juga tentang personaliti kita.

  16. ~ n i s a ~ says:

    k. ain, nisa nk tnye nper nisa nk sign in kt ssb x bley???
    dier kter wrong password….
    pdhal da btol da….

  17. Tiara says:

    kak Ain, kalau nak daftar sebagai salah seorang pelajar sekolah seri bangsar tu kene bayar x? saya harap akak boleh terangkan lebih lanjut tentang sekolah seri bangsar… hantar la jawapan kat emel saya.. [email protected]

Leave a Reply